مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:452023-03-01سياسي

وضعیت پرونده های بلاتکلیف با جدیت مشخص شود 


رییس کل دادگستری استان کردستان، ضمن تقدیر از ساماندهی شعب قضایی شهرستان سقز  بر صدور آرای قضایی متقن و مستدل توسط قضات استان تاکید کرد.

  - رییس کل دادگستری استان کردستان در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری سقز: وضعیت پرونده های بلاتکلیف با جدیت مشخص شود  ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان، ضمن تقدیر از ساماندهی شعب قضایی شهرستان سقز  بر صدور آرای قضایی متقن و مستدل توسط قضات استان تاکید کرد.

  حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امروز، در دیدار با رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، قضات و کارکنان اداری دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان سقز، وضعیت دادگستری این شهرستان را منظم، مرتب و سامان یافته توصیف کرد و اظهارداشت: کاهش موجودی پرونده ها و متعارف شدن شعب در دادگستری سقز سبب شده تا رضایتمندی مردم از دادگستری به شکل قابل توجهی ارتقا یابد و اطاله دادرسی کاهش یابد.

وی، کاهش موجودی پرونده ها در دادگستری سقز را فرصت بسیار مناسبی برای قضات در جهت صدور آرای متقن دانست و افزود: قضات باید با مطالعه علمی به روز سعی کنند آرای مستدل و متقن صادر کنند که این موضوع مورد تاکید ریاست محترم قوه قضاییه است.

وی همچنین بر لزوم مشخص شدن وضعیت پرونده های بلاتکلیف و تکریم ارباب رجوع در حوزه های قضایی استان تاکید کرد و خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پرونده های بلاتکلیف با جدیت مشخص شود 

وضعیت پرونده های بلاتکلیف با جدیت مشخص شود